Szeretem én a telet, a szép havat, a karácsonyt, meg minden, DE most már kicsit kezdek fényhiány okozta depresszióba zuhanni. Kezdem unni az állandó öltözködést és vetkőzést, hogy kint megfagyok, de mire kabátban felcaplatok a negyedikre, már folyik rólam a víz. A bicikliláncom berozsdásodott a latyaktól, a gázszámla az egekben és a lakásomban áporodott szag van. Most már tényleg jöhetne a tavasz, szellőztetés, jó illatok, színes virágok, madárcsicsergés, miegymás. Helyette ez van:

Fénykép1631.jpg

Na, nem mintha ez nem lenne gyönyörű, de most már inkább hóvirágokra és ibolyákra izgulok.

Fénykép1634.jpg

Utóbbi kép a kocsiból készült menet közben. Ilyen a tél a nagy magyar Alföldön.

Minthogy még mindig tél van, horgoltam pár kesztyűt. Szórakoztató foglalatosság, de ebben a szezonban már nem készítek többet. Majd a következő télre. Inkább most már a tavaszi témákra koncentrálok.

Fénykép1642.jpg

Fénykép1646.jpg

Rájöttem, hogy a turikban általában lehet kapni maradék fonalakat. Legtöbbször csak egy-egy gombolyagot (szerencsésebb esetben többet egy fajtából), viszont roppant olcsón. És van valami izgi abban, hogy csak ennyi van, úgyhogy jól ki kell találni, hogy mit csinál belőle az ember. A fenti kesztyűk is ilyen fonalakból készültek. Nekem az a lila-türkiz-sötétkék kombó nagyon tetszik.

Különben nem véletlen, hogy a lila lett az uralkodó szín. A minap találkoztam a neten egy ábrával, amire nagyon rácsodálkoztam, ugyanis én gyerekkorom óta így képzelem el az évet. Ha egy évemre gondolok, akkor nem egy képzeletbeli naptárat látok, hanem egy ilyen színkört és az emlékeim nem hónapokhoz kötődnek, hanem színekhez. És pont úgy, mint ezen az ábrán:

600504_434628246607285_217400736_n.jpg

Számomra a színek egyébként is rengeteg jelentést és jelentőséget hordoznak. Akit érdekelnek ezek a témák, annak ajánlom olvasgatásra ezt az oldalt: http://www.aura-soma.hu/index.php?page=wsm&id=2

Szóval elhatároztam, hogy ebben az évben minden hónapnak lesz egy színe. A februárnak tehát a lila. Ezután minden hónapban ez lesz az az uralkodó szín, amivel a tárgyaimat elkészítem. Nyilván a horgolásra gondolok elsősorban.

A lila egyébként az elengedés, a változás, a szolgálat és a gyógyulás színe. A lila a korona csakra színe, így segíti a meditációt, az önmegismerést és a tudatosabbá válást. Motiválja az átalakulást, a változást. Segíti a dolgok lezárását, a befejezést megélni, elfogadni. A gyógyítás és a gyógyulás színe is. Oldja a visszavonulás nehézségeit és a rejtett haragot.

Úgyhogy elő a lila ruhákkal, mert ebben a hónapban erre a színre van szükségünk! És milyen érdekesen összecseng mindez a tél utolsó hónapjával, nem?

Liluljatok! Üdv,

Eszter

A bejegyzés trackback címe:

https://teres.blog.hu/api/trackback/id/tr985077949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása