teres 2013.03.10. 09:10

Tavaszi virágzás

Repes a szívem! Végre megjött a tavasz! Ennek csalhatatlan jeleit úton-útfélen felfedezem. Virágoznak a krókuszok, az ibolyák, rügyeznek a fák, előjöttek a bogarak és a madarak elképesztő koncerteket adnak. És nem utolsó sorban: meleg van! A minap sikerült több órán keresztül szellőztetnem úgy, hogy nem hűlt ki a lakás.

Fénykép1721.jpg

Végre a gyerekkel is tudunk sétálni a környéken: a Holt-Marosnál, a töltésen, akárhol. A lényeg, hogy nem otthon punnyadunk, hanem szívjuk a friss szegedi levegőt, töltjük a D-vitamin készleteket és komoly bogár- és kutyatanulmányokat végzünk.

Fénykép1722.jpg

És ebben a csodálatos hangulatomban találtam a minap a pinteresten egy nagyon jó kis horgolási mintát, ami alapján elvileg egy díszpárnát kell horgolni, de én azonnal átköltöttem és egy virágos tavaszi karkötőt készítettem az egyik sógorom barátnőjének a szülinapjára. Úgy érzékeltem, hogy sikere volt. Le is fotóztuk. Ezúton meg is köszönöm Ági segítségét, mert fotósként segített a mandaláimat is végre érdemben lefényképezni. Mert szépen lehet fotózni a mobilommal is, de hol van az egy professzionális gép és egy képzett fotográfus tudásához képest!
Szóval íme a mű (ezt a képet pont én csináltam és az ünnepelt van rajta inkognitóban):

rai6_1.jpg

Jó kis hippis darab lett. Remélem, az eredeti minta alkotója nem sértődik meg, ha itt közzéteszem a fotósorozatát arról, hogy kell egy ilyet készíteni (a sor végén mintarajz is van):

10ef777e14f8671aef3e7ecb70cdd653.jpg

Én csak pár körig csináltam, pont úgy, hogy körbeérje a csuklót. Csináltam rá gomblyukat (kettőt), a szemközti oldalra pedig két gombot varrtam. A hátsó oldalra egy kerek lapot is varrtam textilből, ugyanis a horgolásra jellemző, hogy nyúlik. A textil hátlap valamelyest meg tudja ezt akadályozni. Remélem nektek is tetszik és kipróbáljátok. Egy ilyen darabbal jól fel lehet dobni a ruhatárunkat. Üdv,

Eszter

A bejegyzés trackback címe:

https://teres.blog.hu/api/trackback/id/tr615125607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása