teres 2012.11.04. 09:44

Kisállatok

Hosszas kísérletezés után végre megszülettek az első horgolt kisállatok. Korábban már közzétettem néhányat, amit  a gyermeknek csináltam, de -akárcsak a "nagyok"- szeretem volna egy típust létrehozni. A dolog lényege, hogy van egy alapminta, amit aztán különböző karakterjegyekkel egyedeivé teszek. Nagyon élvezetes játék ez, hiszen minden egyes állatfajnak vannak saját karaktervonásai, és a célom az volt, hogy minél egyszerűbben ábrázoljam ezeket. Ehhez kell a sok kísérletezés. Íme, az első négy.

Fénykép1064.jpg

A legnehezebb különben mindig az arc. Nem elég szemeket, orrokat és szájakat csinálni, fontos, hogy arckifejezése is legyen az állatkának, mert így lesz egyénisége és így válik szerethetővé. A legnagyobb játéklehetőség persze a ruhák kitalálásában van.

Fénykép1061.jpg

Oroszlán, egyenesen a porondról.

Fénykép1059.jpg

Strandoló béka.

Fénykép1057.jpg

Cicalány.

Fénykép1063.jpg

Téli teknős.

A kisállatok egyébként megvásárolhatók a Dunakanyar Könyvesbolt és Kávézóban, Leányfalu központjában. Hamarosan újabb tagokkal bővül a család. Igyekszem kicsit téliesre, karácsonyira venni a figurát. Akinek egyedi elképzelése van, az írjon nekem a teres(pont)muhely(kukac)gmail(pont)com címre vagy vegye fel velem a kapcsolatot a facebookon (Teres Műhely) és megrendelésre szívesen készítek más figurákat is.

Ahogy ígértem, elkezdem szivárogtatni a karácsonyi ajándékötleteket is. Készítettem egy nagy csomó karácsonyfadíszt (ezek is kaphatók lesznek a könyvesboltban).

Fénykép1083.jpg

Gyűjtögetem egyébként a további ötleteket, több már a gyártási folyamatban van, hamarosan posztolom őket. A helyzet az, hogy éppen leterített egy megfázás, úgyhogy szűkszavú, energiátlan és motiválatlan vagyok pillanatnyilag, úgyhogy a mai poszt idáig tartott. Remélem, hogy hamarosan meggyógyulok és akkor újult erővel vetem bele magam a karácsonyi előkészületekbe. Például csinálok adventi naptárat, továbbá ehető is iható ajándékokat. Úgyhogy kövessetek figyelemmel!

A bejegyzés trackback címe:

https://teres.blog.hu/api/trackback/id/tr264888085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása