teres 2012.12.01. 07:06

Advent 1.

A héten készítettem egy adventi koszorút. Ez minden évben nagy kihívás szokott lenni, úgyhogy idén sem volt ez másként. Viszont találtam az interneten egy nagyon jó ötletet: sima, horgolt koszorú volt az ajtódísz egy masnival felkötve.Valami ilyesmi volt, de persze most már sehol nem találom az eredeti képet.

130674826658321206_sg0gmL8Z_c.jpg

Ezen a vonalon indulva én is horgoltam az alapot, mégpedig úgy, mint ahogy a kosárkákat csináltam: körbehorgoltam spárgát spirálisan és így állítottam össze egy tóruszt. Persze nem horizontális spirált csináltam, hanem vertikálisat. Tudtok követni? :)

210613720043372903_cctkEeCe_f.jpg

Néhány tipp azoknak, akik ilyesmiben gondolkodnak: nagyon kell figyelni, hogy egyenletesek legyenek a körök, mert az enyém kicsit ökörh.gyozás lett és a két vége is alig akart összeérni, továbbá helyenként az egyik (külső) oldalon horgoljunk egyráhajtásos pálcákat, hogy ne kelljen nagyon feszíteni a horgolást a végén.

A tóruszt egyébként összegyűrt újságpapírral béleltem ki, így tartása lett a koszorúnak és majd bele lehet tűzni a díszeket. Ki lehet próbálni egyébként a vízszerelési boltokban kapható polifoam csövet is vagy jó a dekor boltokban kapható hungarocell koszorúforma is, de azt nem lesz könnyű spirálisan körbe horgolni, ezért ott érdemes a téglalappal próbálkozni, amit aztán körbe rávarrunk a koszorúra, így:

crochet-may-rose-wreath-3.jpg

Szerintem jövőre én is így csinálom, ez tűnik a legjobb módszernek.

De ezzel a módszerrel lehet a leggyorsabban körbehorgolni egy koszorút, bár szerintem ez nem annyira dekoratív:

254805291386876369_bTdBDt1w_c.jpg

Nyilván a varrást célszerű a koszorú alján elhelyezni. A díszekkel különben nem vesződtem sokat, mert nekem a tavalyi is nagyon bejött, úgyhogy csak az alapon változtattam. Bevallom, a saját lakásomban szeretem az egyszerűbb koszorúkat. Állandóan kacsintgatok a virágboltban lévő csodaszép kreatúrákkal, de otthon mégis mindig a saját gyártmány győz. És szerintem az is van rendjén, hogy az ember maga csinálja meg a koszorúját.

Fénykép1288.jpg

További ötletek az Internetről:

50595195783229023_qDqFtLMj_c.jpg

81979655687560404_a2BK16RO_c.jpg

84935142942055827_eJ8wVPzY_c.jpg

Aki megkeres a Facebookon, az találhat az oldalon ingyenes horgolási mintákat karácsonyfa díszekhez.

A bejegyzés trackback címe:

https://teres.blog.hu/api/trackback/id/tr504940282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása