Nos, az a nagyon vicces helyzet állt elő, hogy az egyik júliusi bejegyzésem véletlen vázlatban maradt annak ellenére, hogy én egyrészt azt hittem, hogy már nyilvánossá tettem, másrészt még hivatkoztam is rá egy későbbi posztban. Elnézést a kis hibáért (ha feltűnt egyáltalán valakinek). Különben néha eléggé megtréfál a rendszer. Például azt a nagybetűs piros feliratot nem bírom eltüntetni a kezdőoldalról. Íme tehát a bejegyzés teljes terjedelmében:

Hosszú hallgatásom oka nem más, mint a nyár. Jövés-menés egyik nagymamától a másikig, maradék időben pedig a kánikula okozta nyavalyák enyhítése. Keveset eszünk (amennyire tőlem telik), sokat iszunk, lehetőleg víz mellett vagyunk és egész nap trükközünk a redőnyökkel és a szellőztetéssel, hogy ne üssön meg a guta.

A viszonylag kevés idő és hajlandóság ellenére azért jó kis kísérletbe kezdtem. Azt találtam ki, hogy a megsárgult megkopott nagymama horgolta terítőket újraélesztem. Ehhez úgy kaptam a kedvet, hogy az anyósomtól kaptam egy pár darab német nyelvű horgolós újságot, amibe csupa ilyen terítőminta van. Nekem persze nem tetszettek, mert elég unalmasak abból a vékony fonalból, általában fehérben horgolva, de arra gondoltam, feldobom kicsit őket. Mióta nagyon magabiztosan tájékozódom a háromráhajtásos pálcák és pikók rengetegében, nem ismerek lehetetlent.

Bátran neki is álltam egy mintának, de lényegesen vastagabb fonalból, brutál ragyogó színekben. Bevallom, nagyon elégedett vagyok az eredménnyel. Így már tetszik ez a műfaj. Az első egy nagyon egyszerű minta, arra nagyon jó volt, hogy kiderüljön, a kotta alapján ebben a méretben is működik a dolog. Nem kellett semmit sem változtatni, viszont arra számolni kell, hogy jóval nagyobb lesz egy ilyen, mint amit előre jelez a kotta.

Fénykép0490.jpg

Fénykép0491.jpg

Aztán persze azonnal vérszemet kaptam. Neki kellett állnom egy bonyolultabb, csipkésebb darabnak is. No, ott már kellett kicsit változtatnom az eredeti mintán, de csak azért, mert nem akartam, hogy olyan nagy legyen, meg a fonalam is kevés volt már. De jobb is lett így az aránya szerintem.

Fénykép0507.jpg

Fénykép0508.jpg

Most is horgolok egyet, amiben a kék és a türkiz az uralkodó színek. Majd azt is megosztom. Addig is jó nyaralást mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://teres.blog.hu/api/trackback/id/tr284678017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása