teres 2012.05.16. 20:53

Holt-Maros

Sziasztok!

Szerintem a legeslegszebb hely Szegeden kétség kívül a Holt-Maros partja. Mióta megszületett a csemetém (közel másfél éve), egy héten egyszer biztosan arra sétálunk. Elképesztő élmény megfigyelni az évszakok változását ebben a gyönyörű természeti környezetben. A minap is erre bicikliztünk a kis családdal és arra gondoltam, hogy ezután rendszeresen megosztok néhány képet a tájról, hogy ti is kicsit gyönyörködhessetek benne.

Ugye, milyen gyönyörű? Mondjuk, van egy kis szépséghibája a dolognak. Tele van békákkal és én rettenetesen félek tőlük, viszont muszáj látnom is őket. Ezért aztán felállok a hídra és onnan lesem a leveleken napozó-vadászó "szörnyeket". Perverz módon imádom ezt a foglalatosságot.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezt lehet látni a hídról. Már alig várom, hogy kinyíljanak a virágok. Azon gondolkodom, hogy horgolok valami ilyen tündérrózsás témájú dolgot.

Mióta a gyerök járni tud, azóta kemény világ van. Merthogy az én kis dupla vízöntőm annyira imádja a vizet, hogy semmivel nem lehet őt visszatartani. Így aztán általában apukájával szoktak gyalogosan a Holt-Maroshoz menni, mert a férjemnek elképesztő türelme van a gyerek sétáltatásához és a bogarászáshoz. Én 15x kapok szívinfarktust egy ilyen túrán, úgyhogy én csak a babakocsis verziót vállalom.

A bejegyzés trackback címe:

https://teres.blog.hu/api/trackback/id/tr104520965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása